Friday, March 30, 2012

this weeks radio

welcome to tranströmer part 2.....

http://www.fst.se/radio/transtromer2.php

1 Sven-David Sandström
April and Silence (1996) Duration: 6 min 59 sec
Eric Ericson Chamber Choir, Eric Ericson conductor
Sven-David Sandström - A Cradle Song - The Tyger
Phono Suecia PSCD 139
2 Catharina Backman
Minusgrader (2004) Duration: 12 min
Gustaf Sjökvist Chamber Choir, Gustaf Sjökvist conductor
Memories look at me - The Gustaf Sjökvist Chamber Choir sings Tomas Tranströmer
Footprint FRCD 027
3 Maurice Karkoff
Black-and-white magpie (2009) Duration: 2 min 18 sec
Emma Tranströmer mezzo-soprano, Andreas Kreuger piano
Dagsmeja
Daphne Records DAPHNE 1040
4 Georg Riedel
Ur Sorgegondolen - Two Cities (2004) Duration: 5 min 28 sec
Gustaf Sjökvist Chamber Choir, Gustaf Sjökvist conductor
Memories look at me - The Gustaf Sjökvist Chamber Choir sings Tomas Tranströmer
Footprint FRCD 027
5 Anders Eliasson
Längs radien (1987) Duration: 12 min 44 sec
Ilona Maros soprano, Bengt Forsberg piano
Swedish Contemporary Vocal Music Vol. 3
Phono Suecia PSCD 44


transtromer2

No comments: